- Uvod
- Prednosti
- Hrvatska i regija
- Cjenik
MARKETINŠKE KAMPANJE NA INTERNETU
Marketinške kampanje uz plaćanje po kliku omogućuju brzo poboljšanje prisutnosti na tražilicama i na drugim stranicama.
Kako nije moguće kvalitetno pozicionirati se na tražilicama u kratkom roku niti je to moguće ostvariti za sve riječi koje su Vam interesantne, ovu metodu marketinga preporučujemo u situacijama kada se traže brzi efekti na Internet tržištu i kao dopunu optimizaciji pozicije stranice na pretraživačima.
Ovi oglasi se pojavljuju uz rezultate pretraživanja po ključnim riječima ili uz članak koji u sebi ima relevantne ključne riječi. Moguće ih je postaviti na svim tražilicama/pretraživačima (Google, Yahoo, Bing, …) na Facebooku te na vodećim hrvatskim i regionalnim web stranicama (Jutarnji, Slobodna, 24 sata, Dnevnik.hr, …) te na ovaj način doprijeti do velikog broja potencijalnih gostiju.
Plaćanje po kliku znači da plaćate samo kada netko klikne na Vaš oglas, ne plaćate njegovo prikazivanje. Uz detaljne statistike, možete imati uvid u svaku potrošenu kunu.
PREDNOSTI INTERNET MARKETINŠKIH KAMPANJA
U odnosu na klasično oglašavanje, Internet marketinške kampanje uz plaćanje po kliku imaju brojne prednosti:
- Oglas se prikazuje samo zainteresiranima za Vaš proizvod ili uslugu (npr. smještaj u Vašem gradu)
- Ne plaća se prikazivanje oglasa , plaća se samo kada netko klikne na oglas i dođe na Vašu stranicu tj. tek kad Vam netko uđe u dućan
- Oglas se prikazuje samo ljudima iz željenih zemalja ili gradova
- Oglasi na Facebooku prikazuju se točno ciljanim skupinama (obrazovanje, dob, spol, …)
- Kampanje su mjerljive , možete točno znati koja ključna riječ je donijela rezervaciju, odakle dolazi najviše gostiju, …
· Kada znate što dobro funkcionira, a što slabije, možete sredstva usmjeriti na one riječi i one zemlje koje daju najbolje rezultate te tako ostvariti još veće prihode
- U potpunosti kontrolirate svoje troškove - nema obaveznog iznosa potrošnje niti vremenske obaveze, Vi određujete koliko ćete uložiti u kampanju
OGLAŠAVANJE NA GOOGLEU
Google je pretraživač kojeg koristi preko 80% svih Internet korisnika.
S obzirom da većina ljudi najčešće gleda samo prvih nekoliko stranica koje Google da kad oni npr. traže smještaj, jako je bitno biti među prvim rezultatima pretraživanja.
Pomoću oglašavanja na Googleu, oglas se prikazuje uz prirodne rezultate pretrage, a mi se brinemo da Vaš oglas bude pri vrhu tj. da kupac vidi Vaš dućan pa i uđe u njega.
Prednosti:
- Oglasi se prikazuju u trenutku kada potencijalni gost traži ono što vi nudite
- Oglasi se prikazuju na Googleu i na Googleovoj sadržajnoj mreži koja broji milijune Internet stranica (uključujući i Jutarnji, Slobodnu dalmaciju, T-portal, net.hr, …)
- Plaćate samo po dolasku gosta /kupca na Vašu stranicu
- Oglasi se prikazuju ljudima iz željene lokacije i govornog područja (zemlja + jezik)
- Radite s Google certificiranim partnerom
OGLAŠAVANJE I MARKETING PUTEM FACEBOOKA
Facebook koristi u Hrvatskoj preko milijun ljudi, a više od 600 milijuna u cijelom svijetu.
Facebook oglasi imaju jako velik broj pojavljivanja te mogu dobro poslužiti za branding. Najveća razlika između Facebooka i svih ostalih načina Internet oglašavanja je u mogućnosti izuzetno preciznog određivanja kome će se oglasi prikazivati.
Prednosti oglašavanja putem Facebooka:
- Oglasi na Facebooku prikazuju se točno ciljanim skupinama (obrazovanje, dob, spol, …)
- Plaćate samo po dolasku gosta /kupca na Vašu stranicu
- Oglasi se prikazuju ljudima iz željene lokacije i govornog područja (zemlja + jezik)
Osim za oglašavanje, Facebook možete koristiti i za poboljšanje vjernosti svojih gostiju, neka prvi saznaju o svim Vašim akcijama i promocijama. Saznajte više pod Facebook loyalty (link).
OGLAŠAVANJE NA VODEĆIM REGIONALNIM PORTALIMA PUTEM ETARGETA
Jedna od češćih aktivnosti na Internetu je čitanje različitih vrsta vijesti. Putem Etargeta Vaši oglasi će se prikazati na stotinama regionalnih portala uz članke koji sadržajem odgovaraju Vašoj ponudi.
Ovi oglasi imaju jako povoljnu cijenu po kliku tj. po dolasku na Vašu stranicu, a s obzirom na broj i vrstu portala mogu dobro poslužiti za branding. Vi birate na kojim portalima želite da se oglasi prikazuju, a mi Vam pomažemo u odabiru.
Prednosti oglašavanja putem Etargeta:
- Vodeći regionalni portali (24 sata, Jutarnji, Večernji, T portal, RTL, Slobodna Dalmacija, Net.hr, …)
- Portali namijenjeni poslovnim ljudima (Business.hr, Poslovni.hr)
- Portali u zemljama regije (Austrija, Mađarska, Češka, Slovačka, Srbija, …)
- Plaćate samo po dolasku gosta /kupca na Vašu stranicu
- Jako povoljna cijena po dolasku gosta
- Oglasi se prikazuju zajedno sa slikom
CJENIK I BUDŽET OGLAŠAVANJA UZ PLAĆANJE PO KLIKU
Budžet za oglašavanje određujete sami , prema vlastitim mogućnostima. Cjelokupan iznos budžeta troši se na dovođenje gostiju/kupaca na Vašu stranicu, o čemu dobivate redovno izvještaj. Dakle, iznos budžeta plaća se Googleu, Facebooku i/ili Etargetu za svaki dolazak na Vašu stranicu.
Za hotele preporučujemo budžet u iznosu od barem 5000 kn s obzirom da je u pitanju konkurentno tržište.
Za vođenje i postavljanje kampanje naplaćujemo naknadu, slijedi primjer za hotel koji želi imati kampanju na engleskom jeziku:
- 800 kn postavljanje kampanje na engleskom jeziku
- 15% od budžeta* za vođenje kampanje (na iznos od 5000 kn to bi bilo 750 kn)
Napomene:
* Minimalni iznos postotka od budžeta kojeg naplaćujemo je 500 kn.
Radimo s brojnim jezicima, a prijevode oglasa dobivamo od ljudi s iskustvom u turizmu.
Pošalji upit
za povećanje prometa marketinškim kampanjama
za Google, Facebook i lokalne portale